عشق سوخته

عشق سوخته

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1

آيکـُن هاي ِ دختره


دیگه بسه

دیگه بسه تو قفسی که این دنیا واسمون ساخته زندگی کردن... دیگه بسه غصه خوردن... دیگه بسه چشم به راه بودن برای تو... تو رفتی منم رفتنیم با این تفاوت که تو به سوی آینده ات رفتی... ولی من هنوز تو گذشته جا موندم... دیگه پاهایم یاری رفتن بهم نمیدن... دیگه بالهایی که با آرزوهای محالمون واسم مهیا کرده بودی گشوده نمی شوند... می خوام برم از این دیار... تو میگی کجا برم؟ هر جا که برم خیالت ولم نمیکنه... نیستی که ببینی دیگه هم زندگیم شده رویای شیرین تو... آخه با انصاف به منم حق بده... منم دلم می خواست همیشه با تو باشم... ولی به چشم خودت دیدی که نشد...! پس به خاطر من اگه هنوزم دوستم داری در مسیر سرنوشتت حرکت کن... بیشتر از این به خودت عذاب نده... ازت خواهش میکنم اگه هنوز فراموشم نکردی... سخته بگم:   ولی میگم: من حقیر را از یادت ببر... اگه دوستم داری نذار بیشتر از این قربانی بشیم...

 

 
 

صبر کن عشق تو تفسیر شود بعد برو ، یا دل از ماندن تو سیر شود بعد برو ، خواب دیدی که دل دست به دامان تو شد ، تو بمان خواب تو تعبیر شود بعد برو ، لحظه ای باد تو را خواند که با او بروی ، تو بمان تا به یقین دیر شود بعد برو ، صبر کن عشق زمینگیر شود بعد برو ، یا دل از دیده ی تو سیر شود بعد برو ، تو اگر کوچ کنی بغض خدا می شکند ، تو بمان گریه به زنجیر شود بعد برو .

 

 



نظرات شما عزیزان:

shiva
ساعت10:20---26 دی 1392
آپم
و
منتظر اومدنت برا دلگرمی
و
امید


shiva
ساعت19:39---27 آذر 1392
سلام عزیزم
خوبی گلم؟؟؟
ببخشید خیلی دیر اومدم بهت سرزدماااا
آپم
منتظره حضوره خوشگلت
لطفا تا آخرش بخون بعد کامنت بده
باشه؟؟؟
ممنون


shiva
ساعت18:27---28 خرداد 1392
اسم وبلاگ منم عشقه سوخت اس...من که لینکت کردم بدوبیا که منتظرمااااااا

shahin
ساعت1:52---9 شهريور 1391
آپم

shahin
ساعت0:19---18 مرداد 1391
سلام بپر که آپم

مرضیهه
ساعت13:39---28 فروردين 1391
سیلام داداشی
خوف موفی؟؟؟
چی چی چی شد!!!!!
هووووووووووممممم!
قضیه خاستگاری چیه دیگه!!!!!!
طرف کیه اسمش چیه چند سالشه


امید
ساعت19:47---2 اسفند 1390
سلام داداش کامران گل شرمنده دیر اومدم پیشت وبلاگت قشنگهیه سرم پیشه من و داداشم بیا من آپم

فرانک...
ساعت9:02---30 بهمن 1390

ماندن همیشه خوب نیست. رفتن هم همیشه بد نیست.

گاهی رفتن بهتر است. گاهی باید رفت.

باید رفت تا بعضی چیزها بماند.

اگر نروی هر آنچه ماندنیست خواهد رفت.
ممنون غم انگیزبود


مرضیهههههههههه
ساعت18:57---4 بهمن 1390
راستی آپت خهلی غمگین بود
مامانننننننننن


مرضیهههههههههه
ساعت18:56---4 بهمن 1390
سلام داداشی
آره بابا پاشو بیا ور دل خودمون
به خدا از دست این لوس بلاگ خلاص شدم

چی بود آخه!!!!!!!!
داداشی زود بیا میهن بلاگ تا اینم نفرین نشده



marzi
ساعت21:34---30 دی 1390
Dadash kojaii to????
Salammmmmm
Biya tavalodame
Bodo dir nakoniyaaaaa


arezoo
ساعت9:47---28 دی 1390
خيلي وقته چشمهايم از فکر تو بارانيست / سال هاست درياي دلم از عشق تو طوفانيست / ديگر کاسه ي صبرم شده لبريز از درد بي تو بودن / خدايا انتظار ديدن يار چقدر طولانيست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: کامران تاريخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

کاش قلبم درد پنهانی نداشت...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to lovemy290.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com